/ Vanliga dagar /

EN DAG.

Jag har sett en film som numera är en av mina favoriter. Den är så fin och fylld av kärlek! Filmen heter En dag och jag har på loppet av lite mer än en vecka sett den tre gånger. För er som inte har sett den så rekomenderar jag den starkt!

Har nån sett den? Isf vad tyckte ni om filmen?

#1 / / Anonym ':):

har,inte sett den.Så,kan tyvärr inte säga om,den är bra eller dålig!.Men den verkar ju va bra enligt dej,så kanske man få ta och se den nån dag :)

#2 / / Felicia (foto & vardag) ♥:

Tyckte den filmen var lite halvtrist måste jag säga, och jag hade höga förväntningar om den när jag såg den på bio :/ man kunde liksom förutse allt som hände.. jag tror boken är bättre!



sv: tack så jättemycket sötis! :)

#3 / / Annika - drömmen om 11 barn:

Allt bra med dig? =)

#4 / / Sofie:

Hejsan snygging! Fin blogg :D

Vad brukar du göra när du har tråkigt? Kram