/

Fotografering med Robin Mähler.

Modell: Robin Mähler
Fotograf: Jag
Smink: Olivia Sundqvist
#1 / / Olivia:

Snygga bilderna blev! :)

#2 / / prä jansomboon.:

sjuuuukt snygga bilder, du är grym nathalie!! :)

#3 / / rebecca:

men gudars!!! OTROLIGT BRA BILDER,<3

#4 / / annaaaaa:

Gud vilka fina bilder Nathalie!

Du är verkligen sjuukt duktig, fortsätt såå! :)

#5 / / Anonym:

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det :)



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se

#6 / / Julia:

Jättefina bilder! :)

var gärna med i dagens blogg hos mig! :D

#7 / / Rebecca:

Åhhh tack nattus, har vart osäker om jag gillat den men nu är jag inte det längre!!!hihi<3