/ Resor & Äventyr /

LMFAO, SORRY FOR PARTY ROCKING!!

JAG LEVER!! :D För lite mer än en vecka sedan så var jag i Stockholm med familjen och Rebecca. Säger bara så här... DET VAR EN SÅN SJUUUKT BRA HELG!! En jätte bra 18 årspresent!! :D Vi kom dit på fredagen vid tre tiden och då blev det grönan direkt till klockan åtta då LMFAO uppträdde. Dom var grrryyymt bra!!! Helt galna på scenen! Sedan på lördagen blev det shopping på dagen och middag på kvällen med mamma på hamburgerbörs. Kollade även där på R.E.A som också var jättejätte bra! Skrattade så jag nästan fick ont i magen. Söndagen bestod av lite shopping och sedan tittning på musikal, dirty dancing!! Åh, den var så fin och bra!♥  Skulle vilja se den igen. Efter musikalen blev det hemfärd med Norrland igen. Jag hade en sån sjukt rolig helg!! Tror även pappa och Lucas också hade roligt, då dem tittade på Hockey VM i globen.

Det blev mycket text, men strunt samma. Det var ju bara roliga saker som jag hade att säga, så då blir det ju kul att läsa också. :D Nu ska jag plugga vilket inte är lika kul. ;) Hejsålänge! ♥

15.000 personer var på grönan för att se LMFAO!
Bilderna är fotade av både mig och Rebecca. :)
#1 / / A.:

IHHH. SÅ kul ni verkar ha haft det. <3